בש"י ישראל

השתלמויות וימי עיון

People Sitting on Gang Chairs

הכנת תיק שטח

תיק שטח הינו אוגדן הנדרש על ידי שירותי כבאות והצלה, הכולל בתוכו את המערך האירגוני ובטיחותי לניהול אירוע שריפה, בשגרה ובחירום.

קרא עוד ❯❯
People Sitting on Gang Chairs

הכנת תכנית לניהול הבטיחות

בתקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תכנית לניהול הבטיחות) התשע"ג-2013 נקבע כי תכנית לניהול בטיחות תוכן רק על ידי מי שיעמוד בדרישות המפורטות בתקנות. קביעה זו באה כדי להבטיח כי התפקיד של הכנת תכנית ניהול בטיחות, הדורש ידע מקצועי מעמיק בתחום ניהול הבטיחות בתעסוקה, לרבות ניהול סיכוני בטיחות ובריאות בתעסוקה, יבוצע בידי מי שהוכשר לכך, ומסוגל לעמוד במשימה.

קרא עוד ❯❯
People Sitting on Gang Chairs

הדרכת בטיחות לעובדים

הדרכות בטיחות הוא הכלי החשוב ביותר בארגון כדי שהעובד יהיה מודע לסיכונים הקיימים במקום עבודתו וידע להתגונן בפניהם. החוק מחייב את המעסיק לדאוג לסביבת עבודה בטיחותית, להדריך עובדים על הסיכונים הקיימים ולרענן נהלי בטיחות קיימים במטרה לשמור על בטיחות ובריאות העובד.

קרא עוד ❯❯
People Sitting on Gang Chairs

ביטוח ובטיחות

ביטוח אחריות מקצועית הנו ביטוח המכסה את חובתך בגין כשל בביצוע חובתך המקצועית. המדובר באירוע שמקורו במעשה רשלנות , טעות או השמטה ,שתוצאתו נזק לצד שלישי- לקוח או נפגע אחר. ביטוח אחריות מקצועית מעניק לך שקט נפשי אמיתי בכך שהוא מכסה את הנזקים שאתה עשוי חס וחליליה, לגרום אף טרם תחילת תקופת הביטוח, אך בגבולות התקופה הרטרואקטיבית המוסכמת בינך לבין חברת הביטוח.

קרא עוד ❯❯
People Sitting on Gang Chairs

ניהול מצבי חירום ולחץ

מצבי חירום ואסון חוצים גבולות ומטילים את השפעתם בתחומי הכלכלה , החברה והתרבות. ככל שהארגון יהיה ערוך למצב זה וינהלו בצורה יעילה ,כך ניתן יהיה לצמצם את השפעת האירוע ולצאת ממנו מחוזק לאתגרים מחודשים. מנהיגות ארגונית ראויה , תאפשר לארגון יציאה ממצב אסון , תוך שיקום והתאוששות מהירים.

קרא עוד ❯❯
דילוג לתוכן